1# کاربر خود را خشنود کنید و متن تشکر از مشتری برایشان بنویسید
شگافتانه ای  برای کاربر خویش درست کنید، طوری پنجره را باز کند و از خوشحالی فریاد بکشد. داستان های خدمت به مشتری عجب انگیزی که جان تازه ای در مشتری مداری دمیده اند – اکنون زمان آن واصله که کاری کنید شرکت شما داستان روز باشد.
برای مشتری خویش تجربه ای اعجاب انگیز رقم بزنید طوری که وی دلشاد شود و تصمیم بگیرد سرگذشت آن را برای رفقا خود ذکر کند یا در وبلاگ سایت خود قرار دهد. اگر به اندازه کافی خلاقیت به خرج دهید، خانواده مشتری، رفقا و آشنایان و حتی شبکه های اجتماعی کاربر، می تواند روزها و هفته ها در تسخیر داستان خدمت به مشتری سوداگری شما باشد.

2# برای نظر و پیشنهادات کاربران خود ارزش قائل شوید.
به مشتریان خود بگویید نظرها و پیشنهادات که برای شما ارسال کرده اند را چگونه در خدمات و محصولات خود پیمان داده اید یا از آن استفاده کرده اید. هیچ راهی ارتباطی به این اندازه خوب نیست که به مشتری نشان دهید چیزی که گفته را گوش کرده و کاربردی کرده اید.
بگذارید مکالمه ای که طی این وابستگی ها دارید افزایش پیدا کند و نظرات و پیشنهادات اکثریت هم اخذ کنید. شرایطی فراهم کنید که مشتریان احساس کنند با پیوستگی با شما می توانند هر زمانی که علاقه داشته باشند نظرات و پیشنهادات که می خواهند را ارسال کنند – در هر مقوله ای که باشد، سرانجام شما توانسته اید توجهشان را جلب کنید و در پایان اینکه آنها با شما خویش را مرتبط می دانند.

3# به مشتریان خویش تخفیف بدهید.
یک توصیه  یا متن سپاسگزاری برای مشتری ارسال کنید و بگویید از خرج ی ماهیانه ی شهریور آنها ۵۰ دلار ناچیز کرده اید تا به آنها نشان دهید همنشین دارید از محصولات  شما استفاده کنند و این کار را به پاس وفاداری آنان سپریدن دهید، حتی می توانید نشاندن خنده روی لب مشتری را هم بهانه کنید لغایت آنها را بیشتر خوشحال کنید. اگر یک فروشگاه فیزیکی دارید، می توانید به مشتریانی که مشتری نهفته شما هستند به خاطر خریدهای مکرری که تنها از شما داشته اند تخفیف آنی بدهید.


4# تاریخ های مناسبتی مشتریان یادتان نرود!
کاری کنید مشتریان شما دانستن کنند بخشی از یک خانواده کبیر هستند. فراخور های مهم را در حیات آنان شناسایی کنید و به خاطر آن فراخور برای آنها هدایای کوچکی مانند توصیه ویژه، تخفیف یا گل و هدایا ارسال کنید. این فراخور ها می توانند تاریخ تولد باشند، یا یک اتفاق جدید برای خانواده محسوب شوند.
کاری که هدایای شما انجام می دهند ارتباطی ارزشمند از طرف کسب و کار شما برای مشتریان محسوب می شوند و چیزی نخواهند بود که ساده و به همین زودی ها فراموش شوند.

5# مشتری ها دائم باید تبسم برلب داشته باشند
اگر کسب و کار شما به اندازه کافی ذهنیت و رویکرد خلاقانه ای پیگیری می کند، از آنها برای دستیابی به یک هدیه ویژه و شخصیِ باحال و سرگرم کننده بهره‌گیری کنید.
یکی از این ایده ها: طراحی کردن چهره مشتریان در حالتی بامزه و جالب است که می تواند یک تصویر گروهی از آنان باشد و در قالب یک نقاشی چاپ شود، آن را با سرشناس خلاقانه نام گذاری کنید و تصویر نهایی را برای آنها در قالب یک ایمیل تشکر و سپاسداری ایمیل کنید. عکس ها می توانند در مضمون و چارچوب پوستر فیلم های مافیایی ها (Goodfellas) و یا جنگ ستارگان (StarWars) باشند. یا اینکه از مضامین کارتن های محبوب بیگانه  مشابه تام و جری یا گارفیلد کاربرد کرد.

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

فصل باران مشاورتخصصی انتخاب رشته کنکور یک هیچ کباب پز صنعتی به نام آفریدگار جهان هستی کتابخانه حکمت دهنه فریاد حق...به روزترین سایت مذهبی نرم افزاری نمایندگی فروش خدمات تعمیر کولر گازی اسپلیت در شیراز - عظیمی کمند صید فنس